Allt eller inget .. ge och ta..

Hejsan svejsan :)
Idag kan jag säga att på sätt och vis varit dutkig ändå, pluggat teori nu, 6 prov... Hemma !
Det är jag riktigt nöjd med, två kvar sedan vidar ut i trafiken med proven :)
Snart får man väll sätta fart bort mot körskolan med.. där kommer dock ännu en ångest fram, gå dit själv finns inte i mina tankar ! vet inte vad jag är rädd för men känner sån press att sitta där, måste klara det och alla andra tjatar runt om en ! finns det inte en gräns där man inte orkar höra mer ? JOO ! den gränsen har jag paserat för länge sen, tror det var därför jag la körkortet på hyllan i somras och känner nu ett sug på att ta upp det igen när det inte näms lika mycket och känner att jag ä mogen för det, är mogen för ännu ett steg in i vuxenlivet med körkort och förhoppningsvis bil så småningom :) Man kan inte önska och få allt här i världen väll ?



Ska snart ge oss ut på stan, jag och emma då med andra ord, och bara få lite luft och kolla läget.
Behöver ett break från alla tankar på olika saker, som jag inte kan uttrycka riktigt för jag själv inte vad som händer i min lilla tankeverkstad ;o men, det löser sig säkert... ett, tu, tre exploderar allt och kommer säga det rakt ut... det kommer så småningom :)
Måste ju bara tilläga att SVERIGE-HOLLAND igår började SJUKT DÅLIGT, men dem hämtade upp det bra även om man visste att det inte skulle räcka :)

See ya <3


Kommentarer
Postat av: Erica

följer dig nu så följ mig nu. skriv i en kommentar på min blogg när du följer mig så jag vet. kram

2010-10-13 @ 16:28:05
URL: http://swedenssweethearts.blogg.se/
Postat av: Erica

asså ja jag vet hur man gör det.. men adda min msn så förklarar jag ist, [email protected] ( ejj min det är isabelle ( hon som blogga med mig förut ) det är hennes msn iaf! kram

2010-10-13 @ 16:39:19
URL: http://swedenssweethearts.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack desamma. :)

2010-10-13 @ 16:42:31
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Bettiz

Hej <3Gumz :) Jag bara måste berömma dej för att du har pluggat så mycket. Jätte stor björnkram. O du e inte ensam att känna så ang gå ensam till något. Jag kan själv oxå känna så ibland. Men jag vet att du kan övervinna denna känslan precis när som helst, så ta´t lugnt. Andas djupt in o ut några ggr (i din takt) innan o tänk på nått kul som gör dej glad. Jag hoppas o tror på dej<3 kram<3

2010-10-13 @ 18:54:04
Postat av: Malin

Heej Bettiz :)

Tack så mycket för stödet, på måndag ska jag dit med en kompis så kanske det känns lite bättre :) men taack <3

2010-10-14 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0