Back in the Game !

Hejsan alla..
Som ni ser har jag gjort ett litet uppehåll.
Men är tillbaka nu, känner inte att jag fick inspiration innan när jag inte hade en header, men nu så ! (tack michelle)

Hade tänkt börja lite smått med att göra denna listan som så många andra också gör, ni lär kanske känna mig en aning bättre då och vet vem jag är :)
Börjar ikväll och 15 dagar frammåt !




Dag 1 - Me Myself and I.
Dag 2 - Det här gör mig frustrerad.
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 - Mina vänner
Dag 5 - Mina drömmar
Dag 6 - En perfekt dag för mig
Dag 7 - Min första kyss
Dag 8 - Saker jag alltid har med mig
Dag 9 - Min första kärlek

Dag 10 - Något som är "typiskt" mig
Dag 11 - Fula ovaner
Dag 12 - Nära döden upplevelse
Dag 13 - Något jag saknar
Dag 14 - Ett minne från 2010
Dag 15 - Något jag ångrar jag gjort 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0