Dag 1, Personlighetsbeskrivning !



Goddag då folket.
Lovade att börja med den där listan, så nu är det gjord :) !
Det är svårare än vad många tror att skriva om sig själv, beskriva vem man själv är som person.
Hade varit lättare om någon annan hade gjort det åt en, men jag ska göra det bästa av detta :)

Jag heter Malin Sofi Jacobsson och är född den11 September 1991. Vilket gör att jag är 19, så närmar mig 20 års åldern och ser fram emot att riktigt komma in i den vuxnare världen :).
Var ju ett tag sedan man hade något smeknamn eller något liknande, det är ju ändå rätt lätt att säga Malin liksom, men för er som har lite jobbigare med det, snälla kalla mig något bra ! Malle eller liknande har det ändå varit annars kommer jag inte på något som jag har gillat, dem andra kan ni ju bara drömma om att jag tar upp här !
Jag bor i den lilla staden Landskrona (gansterhålan) som ligger i Skåne, bara någon enstaka mil från Helingborg, där jag har trivts ganska bra i många år.
Jag bor tillsammans med mina underbara föräldrar, som jag älskar mer än något annat även om dem kan gå en på nerverna ibland :) Min bror har egen lägenhet på ovanvåningen och min syster för tillfället nere i källaren, men hon flyttar ju om exakt en vecka, tomt det kommer bli :(
Om jag skulle beskriva mig själv, så måste det nog bli som en väldigt social person som älskar att lära känna nya människor, är rätt så spontan av mig och vill ALLTID ha något att göra. Är oftast jäkligt glad, visar en utstrålning till människor jag möter. Måste ju också erkänna att jag har en jätte konstig humor som de flesta inte tycker om men skrattar åt bara för att den är så torr ..
Som många andra har jag nog ett jäkligt temperament när jag väl sätter den sidan till, kan vara lätt retad vissa dagar också, men alla har man ju sina dagar då man inte mår helt 100.
Just nu går jag arbetslös, tog studenten i Juni. Har lite timmar då och då jag jobbar, men så rastlös jag kan bli är inte det lätt :).

Jaa, är det mer ni undrar så är det bara till att fråga.. så svårt att skriva om sig själv så det är inte klokt ;o !
HATAR DET... men jaa, det ska göras ibland det med :)
puss <3

Kommentarer
Postat av: michelle

Tyckte det var jätte bra skrivit stumpan ! :) tror du fick med det mesta ! ;)

2010-12-12 @ 14:28:49
URL: http://michelleej.blogg.se/
Postat av: Malin

Tackar tackar, i liiike :)

Ja det är svårt, allt med barndom och sånt, palla det liksom :P ! hade tagit en EVIGHEEEEEEEET ! HAHAHA. <3

2010-12-12 @ 16:06:41
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0