Dag 10 - "Något som är "typiskt" mig"

Där finns så många saker som är typiskt mig tror jag, så är det någon som har något förslag är det bara till att komma med det !



Men saker jag kommer på själv är väll dem lite mer störande sakerna jag oftast får höra från folket runt om mig, inte störande på så vis men som kan gå till överdrift...;
  • Säger ordet "illa" allt för mycket.
  • Jag tar mig själv i sista hand och hjälper gärna vänner och familj omkring först.
  • Jag älskar skadeglädje men när det kommer till mig så hatar jag fok som skrattar när jag slår mig.
  • handlar först tänker efteråt.
Ja mycket mer kommer jag inte på, så några förslag ?
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det jobb hela natten lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0