Dag 11 - "Fula ovaner"

GOD JUL ALLA ! <3





Hade lite tråkigt idag innan jag gick och la mig ;D !

Btw, måste ju säga att jag säkert har många fula ovanor men många av dem vet jag nog inte om själv ;o
Folk märker ju mer utav en än vad man själv gör, har jag en ful ovana när jag pratar ? när jag går ?
pratar jag för mycket ? för otydligt ?
Sånna saker jag inte kan svara på om mig själv som andra bara kan :)

Men några jag vet om är;
  • Rökningen... bad bad bad !
Alla vet vi att det inte är bra, men alla ska vi väll ha någon last... bättre eller sämre ?
  • Jag kan sitta och snacka för mig själv framför datorn.
Nej jag är inte störd, jag bara måste tänka högt på det jag skriver eller gör ;o !
  • Jag kan skratta åt mig själv lika mycket som jag kan skratta åt andra.
Det glädjer egentligen mig när någon skrattar åt mig, då skrattar jag oftast med dem människorna :)
  • MINA LILLFINGRAR...
Har en riktigt konstig vana, ful eller ej det vetefan !.. men som ni ser.. mina lillfingrar, då tänker ni, huh ? lillfinger, vad ?
Jo men det är såhär kära vänner.. Har fått påpekande många gånger av kompisar eller familjen...Att när jag sitter vid datorn och skriver så pekar mina lillfingrar rakt ut i luften och bara sticker ut som 2 antänner ;o ! fråga mig inte varför och på något sätt så har dem det bra där ute och ingen störra användning för dem (y) !

Nu ska jag sova, puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0