Dag 14 - "Ett minne från 2010"

HAHAHAHHA... Jag bara skrattar när jag ser rubriken.
Detta året har jag inte allt för många minnen, det har bestått av jobb, jobb och åter Jobb. Det är det jag går in för nu.. :) Men sen kommer vi till det roligaste.
Tog ju Studenten i sommras, helt sjukt underbart måste jag ju tala om. Dagen, folket, nytänkandet och allt annat som hör till när man slutar skolan.



Här har vi då flaket som vi skulle trängas på typ 12 pers (om inte fler)... Vi var inte allt för många som hjälpte till med detta, men vi få som gjorde det gjorde en Kanon jobb med det och iaf jag blev riktigt nöjd.. Inte allt för glammigt, inte allt för dyrt, inte allt för välsmyckat, inte allt för fint.



Här är några av flickorna som betyder mest för mig..(fotograf är då jag)
Från vänster: Sara nilson, Marina Andersson, CJ, Jonna Henriksson, Linda... Vissa halkar ju bara med på bilder lite halft sådär ibland så fråga mig inte ;P ! HAAHAH
Men jaa... detta är mitt största, bästa och oförglömliga minne från 2010. Nu när detta år lider mot sitt slut passar det ju perfekt att nämna, JAG SAKNAR SKOLAN, JAG SAKNAR TJEJERNA !!

Nu säger denna damen Godnatt, så ses vi och hörs i eftermiddag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0