Dag 15 - "Något jag ångrar jag gjort 2010"

finns många saker jag ångrar jag gjort 2010 ;o
och nu måste man påminnas om dem sakerna, dem är tuffa, hårda men sanningen !



Att verkligen tänka igenom dem sakerna igen, saker som hänt 2010 dem är många och verkligen jobbiga. Där finns självklart många bra med och är fler, men när dem dåliga händer är det ju oftast dem man kommer ihåg, tyvärr ;/
Jag ångrar att jag umgåtts med vissa människor och gjort korkade saker med dem, litat på dem men tillslut ska man ju inse det när det är försent !
Jag ångrar att man ska stöta på idioter som får en må skit och bara ska glida på ett bar skidor rakt igenom ens liv och veta allt... Men när man väl inte duger längre är man inte värd mer än 1 öre och dem är samma i mina ögon... Dem är itne värda ett piss, sånna människor sjunker så lågt och kan ta varandra i hand !
Där finns många misstag jag har gjort..
Jag skippade skolan och bara sket i allt totalt, jag har svikit många vänner, har umgåtts med fel folk, har gjort idiotiska grejor, har verkligen sårat folk som betyder något.

FÖRLÅT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0