Dag 2 - "Det här gör mig Frustrerad".

Tjolahopp :)

Vad som gör mig frustrerad kan vara många saker eller väldigt få, mycket beroende på vilket humör jag är på dag för dag. För alla har vi ju ändå våra dagar då man kan bli petad på och ryka i taket och andra dagar då inget rör en i ryggen, inte sant :) ?


(var ju bara tvungen att ha denna bilden då jag ungefär ser ut såhär när jag inte bryr mig)

Finns självklart många saker jag kan störa mig på hos mig själv med ibland, ibland när inte orken räcker till för att göra något, när jag har planerat något men tycker "äsch, kan göra det imorgon".
Men här är en del iaf:

  • När folk säger emot sig själv, ska göra eller har bestämt en sak, men gör en helt annan.
  • När folk har mycket att säga
men är för fega för att ta det Face to Face.
  • Åsikter som folk har som dem inte kan stå upp för.
Grupptryck är det värsta. 
  • När dagen går åt helvete för planerna inte är som dem skulle.
  • När dem där vännerna säger att dem finns där.
Men när man väl inte är på topp så har dem försvunnit.

Många småsaker, men som kan bli så stora på något sätt ! Finns säkert mycket, mycket mer men jag kommer inte på något just nu .
sovdag, see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0