Dag 3 - "Mina syskon"


Fredrik i mitten, jag i hans knä (den minsta skiten) och min syster till höger i bild, med händerna på knäet :) !

Det är syskondagen idag :)
Vad jag kan säga om mina syskon är väll egentligen mycket !
Vi är tre helt olika människor till sättet att vara.

Min bror, idag 30 år, börjar bli gammal juu ! skiljer 11 år mellan oss och som ni kanske förstå har vi inte allt för mycket gemensamt då, men jag älskar honom ändå !
Han och jag har alltid kommit överens, visst alla syskon smågnabbar väll på varandra men vi har aldrig haft något stort bråk. Det har alltid varit han och jag, spelat spel när vi var mindre, ibland nätterna långa, golfat tillsammans i alla år. Jag älskar honom, kommer alltid att göra. Tack bror <3

Min syster, idag 26 år, börjar också bli rätt gammal men inte till sättet (a) . Skiljer 7 år mellan oss och vi har då lite mer gemensamt än vad jag och min bror har.
Vi kan snacka på ett annat sätt, vi pratar med varandra, vi kan skratta med varandra och mot varandra, vi bråkar som ingen annan, slåss och håller på, men ändå älskar vi varandra.
Vissa gånger jag har sagt hur mycket jag hatar henne, hur mycket jag önskar mig en ny syster.. "finns 3 för 2 på tradera" HAHA ! nej skämt till sido. Jag älskar henne för den hon är, på Söndag flyttar hon ;( ! hur ska jag klara detta ? vem ska jag nu bråka med ? vem ska jag nu se alla program på tv:n med ? vem ska jag nu krypa ner till och bara vara ? usch jaa..
Men vafan, tanken är jobbigt då hon tar med sig sina två hundar också ;o TOOOOOMT !

Jag älskar mina syskon, kom alltid ihåg det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0