Dag 4 - "Mina Vänner"

Måste börja med att säga.. FÖRLÅÅÅÅT !
Jag har inte skrivit det här på några dagar nu, jag har inte suttit här så mycket... Har haft andra planer nu, men jag lovar en skärpning...

Folk säger att man ska älska sina nära och kära, det gör jag absolut också :)
"bättre att ha få äkta vänner, en många idioter".. Det stämmer så bra, jag trivs med mina äkta vänner, dem som verkligen betyder något för mig.. Ska jag ta upp dem här blir det ju en bok förfan ;o !
Men många vet vem dem är när dem väl tänker efter..



Michelle Trede; finns så mycket jag skulle kunna skriva om dig. Vi har våra stunder då vi inte går ihopa, men alla har väll sådanna ? vi blir oftast sams då vi skulle kunna mörda varandra..
Vi har bott tillsammans i 6 veckor och överlevde, vi har setts i princip var dag i lite mer än 6 år. Kan du förstå hur länge detta är ;o ? men jag ångrar inte en sekund i din närhet. Jag älskar dig för den du är, jag älskar dig för hur du är mot mig, jag älskar dig överlag..Du är som den lillasyster jag aldrig fick, love you big time ! . <3


En jätte gammal bild jag vet ;D !
Emma "tuss" Roos; Finns mycket om dig med.. vi har känt varandra sen jag var 11 och du 12. det är många år nu, men vi har också haft våra stunder.. har inte träffats på två år där ett tag efter dumheterna, men nu är det du och jag igen.. Jag är så glad att ha dig vid min sida, natt som dag.. Jag är glad för din skull att du är lycklig tillsammans med Andy. Du är en underbar människa, tack för alla år, fler ska det bli.. <3 <3



Sara Nilson; Vi har itne känt varandra mer än 1 år ungefär.. Men du är en människa som finns för en i vått och torrt, natt som dag. Jag älskar dig för den du är och stöttar dig vid vart val du väljer. Jag finns för dig gumman och tar för detta året, med en massa underbara stunder, skratt och gråt. ta mig tillbaka till STUDENTEN !
LOVE YOU <3

Men jaa.. där finns många, jag skulle kunna göra många liknande såhär. Har itne riktigt tid eller ork just nu. Men är det någon som känner att jag missat dem så är det väll klart jag kan slänga upp ett inlägg på dem också.
Nu ska jag dra iväg till jobbet, så ha en underbar dag så kommer där nog ett inlägg ikväll :) ! PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: michelle

Riktigt fint skrivit stump ! <3 älskar dig med, och du är den blonda storasystern jag aldrig fick?! :D haha, <3

2010-12-17 @ 11:26:33
URL: http://michelleej.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHA ! jaa blonda och blonda, men den andra du aldrig fick kanske man ska säga ;D !

puss så diiig <3 <3

2010-12-17 @ 12:30:01
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt inlägg

2010-12-22 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0