Dag 5 - "Mina drömmar"



Inte världen vackraste bild då jag är typ osminkad, och håret bara uppsatt !
Men vill iaf säga med hjälp av denna bilden att jag färgat håret... IGEN ;o.
Mörkare än normalt, ljusare slingor (som inte syns) !...




usch vad jobbigt detta är... min drömmar ;o har jag någora ?
Njaa jag tar väll dagen mest som den kommer just nu. Men någon gång i livet skulle jag nog vilja få orken att plugga, snackar högskola då !
börjar plugga på komvux nu i januari så en bit på vägen är jag iaf :)

Annars har jag inte så stora mål och drömmar i mitt liv just nu, mest tankelöst och tråkigt :) !
Har alltid tänk på sjukgymnast eller liknande, men det kräver en del. Vi får allt se vart det leder i framtiden, tar som sagt en dag i taget och ser åt vilket håll livet bär mig.

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0