Dag 6 - "En perfekt dag för mig"



Hur en perfekt dag för mig skulle vara är inte det mest lättaste, inte detta heller vill jag ju säga ! Finns så många sett en dag kan vara perfekt på för mig :)

En perfekt dag skulle nog vara när jag får vara med nära och kära, min familj och mina vänner. Skratta och ha kul med dem hela dagen, hitta på en massa konstigheter och bara ha roligt.
En dag, behöver inte vara välplanerad, som det ska hända mycket saker på, en dag med som kan avslutas med en galen kväll med många vänner på en fest eller en myskväll med en film, spelar ingen roll.
Så länge jag får vara med dem jag älskar så kan nog inget gå fel, inte mycket iaf !

Kommer det sen något såhär oväntat tråkigt så är dagen förstörd.
Men sånt händer inte, right ;) ?

puss


Kommentarer
Postat av: ssandra

Gissa rätt och få en länkning! :)

http://ssandrafoors.blogg.se/2010/december/vad-har-vi-haft-for-oss.html#comment

Lycka till!/ Sandra

2010-12-19 @ 01:24:24
URL: http://ssandrafoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0