Dag 7 - "Min första kyss"

Oj Oj Oj !
Ska jag verkligen avslöja så mycket om mig själv ;o ?
Jag minns den som igår måste jag säga, det var en helt sjuk situation men roligt ändå. Det hände mycket på den tiden när man var 10-11 där någon stans ... Visste inte ett skit om något och livet var en dans på rosor.



Tror jag var 11 eller något sånt.. vi var många som satt uppe på ett "loft" eller vad man nu ska kalla det, uppe vid vattentornets dagis.
Alla satte sig längs väggarna och allt snack började, vi satt där ett bra tag och bara snackade en massa skit rent ut sagt. Till någon dum jävel kom på att en människa skulle gå och kyssa en tjej, vem han ville. Jag var som sagt inte så gammal då, fattade inte mycket och var oftast med äldre folk än mig själv. Det var ju coolt på den tiden (y).
Du tittade på mig, frågade om du fick kyssa mig, satte dig på huk framför mig och börjde dig fram och tillslut visste jag inte vad som hände.. Allt gick så fort, men där satt man...Överlycklig rent ut sagt när du kollade in i mina ögon där du satt brevid mig.
HAHAH ! usch jaa. Detta var dem dumma tiderna, vem och vilka som var med då och gjorde detta ska man ju inte ens gå in på i detalj !
Hade jag velat hade jag kunnat berätta en hel historia om detta, men det känns inte så bra och inte så nödvändigt för alla att veta. Detta var dock min första, en stund som man nog sällan glömmer, dock önskar jag att det var med en annan människa... Shit happens :) !

puss.

Kommentarer
Postat av: ssandra

vill du bli veckans blogg och få ett eget inlägg + länk i menyn?

komentera då! ->

http://ssandrafoors.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment , lycka till :)

2010-12-19 @ 15:22:49
URL: http://ssandrafoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0