Dag 8 - "Saker jag alltid har med mig"

Som ni ser är det ganska mycket kris med inläggen just nu, syrran flyttade i söndags och har varit där sen dess och sen imorgon börjar man jobba då :)
Men lite inlägg då och då kommer, det lovar jag.. lite tålamod så går allt .



Saker jag alltid har med mig är inte många, det är så beroende på vad jag ska göra.
något som alltid är med är;
  • Plånboken !
  • Mobilen/mobiler !
  • Nyklar !
Sen andra saker jag har med mig lite då och då är väll;
  • Leppsyl
  • vantar (på vintern)
Men annars inget mer måste jag säga :)
Nu har jag packat väskan ytterliggare, alla mediciner och sånt skit är med... Nej jag knarkar inte ... nej nej !

SEE YA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0