Dag 9 - "Min första kärlek"


sitter hemma hos syster åter igen, känner mig inte alls bra men det ska väll lösa sig så småningom.
Vi ska snart glo på "Vem kan slå filip och Fredrik - Holmduellen del 2" och bara ha det gött.



Min första kärlek, jag ljuger nog om jag säger att jag inte varit det.. Men så jädra svårt att sätta fingret på min första. Jag har nog mer varit upp över öronen galen i en människa men inte direkt "Kär".
men nog har jag varit kär, men inte i en kille om man säger så.
Den kärleken jag har och alltid kommer lägga mest på är väll min familj och mina vänner..Det är äkta kärlek det måste jag ju tala om. Det är dem jag skulle kunna offra mitt eget liv för, dem jag skulle göra allt för.

Så nu vet ni det, mer skit imorgon, pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0