"En vanlig dag"

Jag har det bra idá, Jag har det bra idà, ja jag har det bra idà...
Sitter och sjunger lite för mig själv såhär på kvällskvisten, även om jag skrev detta inlägget för typ 2 timmar sedan.

Har haft en bra dag idag, även om det var en aning Kaos..
Säger bara en sak, ALDRIG MER, ALDRIG !!!
Varit på Väla idag, en dag som denna ska jag aldrig mer göra om. Tog ett steg in på Gina och backade ut, ljuger inte om där var 50 människor i kö, ljuger heller inte om där var 100-150 människor inne i den affären samtidigt ;o.
Det var helt sinnessjuk, där sprang man som en yr höna.
Det måste väll också säga lite att där var 25 nr före mig inne på lilla ur & penn idag...Det var sinnessjukt alltihop.

Har med andra ord inte handlat ett skit, jo en ram inne på Ikea och självklart var den inte till mig själv bara för det.
Sen bytte jag klockan jag fick av mamma och pappa i julklapp :)



Nu ligger jag säkerligen i sängen, antingen ser jag film på tv eller så sover jag ;o ! har ju varit en konstig dag detta, sovit 2 timmar på mer än 1 dygn, är genomtrött.
Så imorgon blir det ännu mer shopping.

Sleep tight. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0