Nyårsafton (: !



Vill ju självklart börja med att säga Gott Nytt År, hoppas ni får ett kanon år 2011.
Men frågan är nu, hur ska/har ni spendera/spenderat er nyårsafton ?

Min afton kommer se ut på följande sett;
  • Sovdags nu (13.20).
  • Vakna till liv vid 17.00 ungefär.
  • Sen är det middags som gäller med familjen.
Middagen består idag av en härlig ungsgratinerad Fläskfilé som ska vara baconlindad. Runt om det ska där ligga champinoner och broccoli.
Till det serveras hasselbackspotatis och B-sås.
  • Sen blir det faktiskt kortspel som står på schemat en liten stund.
  • Vila
  • Sen är det min tur att Arbeta.
Jag inviger det nya året med jobb.
Förhoppningsvis blir det ändå en underbar kväll och här med önskar jag er ALLA där ute en Underbar afton men familj, vänner och god mat och dryck :)
Invig det nya året med en skål, en puss och massa kärlek.

Hörs senare ikväll, sovdag :)
Ciaoo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0