"You say you dream of my face but you don't like me"


( Mobba inte bilden, dagen efter igår.)

När ni läser detta så sitter jag troligtvis hemma hos mina syster, som idag har lämnat detta huset igen. Flyttat till sin fina lägenhet idag och jag ska hjälpa henne packa upp :)
Mamma har varit hos henne i eftermiddag och hjälp henne med en del så fint blir här vill jag lova.
Det kommer bli tomt där hemma utan henne och djuren nu, ingen som väcker en på morgonen, ingen som sätter på kaffe när man går upp eller ingen att sitta emd på kvällarna och glo på tv och mysa !... hur kommer detta sluta ;o ?
Usch ja !

Vill också bara säga tack för igår folket, det var grymt roligt...
Men fan asså, vad hände egentligen ?? jag fattade ingenting till slut men roligt hade jag .
Så tack, det var ett bra avslut på detta året för min del.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad var det du inte förstod

2010-12-22 @ 21:08:39
Postat av: Anonym

hahahha allt ;o ?

hur kunde allt bli så när det inte var tänkt att något skulle hända ? HAHA

2010-12-22 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0