Nääämeeen ;o

Hejsvejs folket :)

Var ett tag sedan detta nu och ja, jag har väll bara itne haft orken eller oden för att skriva på senaste :)
Har inte hänt ALLT för mycket heller, lite men jaa.. det är inte mycket att berätta om direkt !
Sitter just nu med en kopp Kaffe i handen, ska snart in i duschen sen bär det av på föreläsning eller vad jag ska säga, nämner det nog inte vad det är för något just nu.. Får se hur det kommer längre fram, men en lärdom av detta och mer erfarenhet är alltid bra i framtiden.

Måste ju abra säga en sak... SOM JAG SÅG UT PÅ HALLOWEEN ! HAHAHAH.
Jävla Palle måste jag då också tillägga, han som fick mig till att måla facet...;P
Meen som jag sa, det är den årstiden och då får man skämma ut sig liiiiiiiiiite.. Men trevligt hade jag, natten lång iaf..



Ikväll hoppas jag på en bra kväll igen, hade en mysig kväll igår med Familjen :)
Det behövs ibland det med och känner att den var viktig. Älskar er mamma och pappa, ni är underbara <3

Men som sagt, duschen nu innan jag blir sen på det !
Höres. <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej allt bra med dig? ^^

2010-11-07 @ 23:16:33
URL: http://sofiaholma.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV; jovars, det är bra med mig också :) vad gör du idag?

2010-11-10 @ 16:58:48
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0