turn back time !

hejsan.. ja det var inte igår jag skrev blogg, det vet jag om !
men vet inte vad jag ska skriva om just nu, mår fan inte bra asså .. men det är en annan historia som jag inte tänker dra upp här just nu. Det blir bra dock, det vet jag, kommer bara ta lite tid och det vet jag om :)

Allt har blivit så omtummlande det senaste, känner verken mig själv eller många andra längre men det sägs att man växer ifrån varandra, stämmer det ?
Jag tror det är så iaf men vi får se..



du som jag, vet att sanningen kommer ut förr eller senare oavsett avd det gäller.. right ?
Nu har ud fått veta, ja jag har skuld för det och vill lösa detta på bästa sett nu... Men vad händer om jag sumpar chansen ? Vart bär mitt liv av då ?
Jag kan inte mer än försöka och göra mitt bästa, begär inte mycket mer av mig är du snäll, kan inte vara mer än den jag är idag och kommer aldrig kunna vara heller.
Jag har sån skamm i kroppen för jag inte skötte det jag skulle, för att jag inte gjorde det bra för mig själv.. därför jag sitter där jag gör gör idag och det tar jag själv på mig ansvaret för...

Nu undrar säkert dem flesta... "ohh vad har nu hänt ?"
Kan säga er som så, det är inget jätte allvarligt, detta är bara ren sanningen om hur jag tänker och har fått det just nu... många tankar snurrar i huvudet och jag måste verkligen skriva... var om inte här då ? bra fråga som jag inte själv kan svara på...

Men usch jaa.. nu ska jag sova, ETT MÅSTE !
Jobba imorgon, äntligen.
<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0