25/10-10 .. Måndag !

Måndag är det idag jaa.. och som ni har förstått så var jag lite irriterad innan idag och nu så har jag bara sån grym huvudvärk. Har sovit en stund på soffan till syster väckte mig på 3:e samtalet..
Usch jaa. Mår inte jätte bra men det ordnar upp sig tills imorgon, när jag sovit ut ordentligt :)
Fick ett samtal idag från jobb om hur jag kunde jobba till jul och självklart sa man ju, när som och hur som :) är så glad när jag får vara där jag verkligen vill vara. Där trivs jag !

Men men..Längtar ju bara tills fredag också dock !
DÅ JÄVLAR !!!
Tjejer, vi ses i...............STOCKHOLM !!!!!!!!!!!!! :D
iaf har jag bokat biljett, åker buss, tråkigt men sant, om inget annat var det billigt och bra för min LILLA ekonomi för tillfället :) Åker vid 10.55 och är framme ca 18.00.. jaa jag skojar inte, 7 timmar på den jävla bussen men det får ju duga :) vad gör man inte för ta sig dit, träffa tjejerna som inte man såg igår precis. Ska blir sååå jävla kul med en hel helg där, komma ifrån vissa saker och få tänka på annat.
Har även körlektion på morgonen (första på typ....6 månader ?), så därför jag inte kan åka tidigare, annars hade jag gjort det :)



Sitter här med lite underbar musik på på tv:n hemma hos Emma och Andy :)
men jaja :) nu ska jag inte sitta och nörda här, ha det görr mina vänner så hörs vi :)
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0