Även om det är över nu......



Första inlägget... ja jag vet, ä'r lite slö med det men vafan...:P
Sitter med Emma och Andy och kollar Idol som just nu är slut, kommer ju sen till röstningen igen.
Vad tycker ni om årets idol ?
Själv tycker jag där är rätt bra Kvalitet på det om jag får säga min synpunkt, men vi alla tycker ju annorlund :)

Måste ju erkänna en sak, saknar allt som fan just nu... saknar skolan, saknar alla där, saknar mycket just nu.
Men jaaa.. livet går vidare och det är nu "vuxenlivet" börjar säger många.
Men att bli vuxen innebär så mycket, ansvar, tillit, respekt, jaa allt. Man kollar ju tillbaka lite då och då och känner längtan efter tider när man var liten, att man litade på allt, att man gjorde det man fick och inget mer... även om det aldrig blev som det skulle så skrattade alla och tyckte det var bra jobbat.. nu är det ju bara så att man måste göra sina "plikter" och göra dem bra annars blir ju folk sura och allt.
Men längtan får finnas kvar, bara minnen man lever med hela livet.
Självklart finns där mycket jag saknar och många vet vad jag snackar om.

Mormor <3
Bamse <3
Vännerna och minnena från förr..
Usch ja. känns svårt att skriva detta men jag är stark, har det jag vill i livet nu också... har vänner kvar som visar att dem verkligen är dem man vill ha, ÄKTA VÄNNER, jag har familj som alltid finns där i vått och tort, jag har jobb lite hit och dit men är glad för det lilla jag har när många andra står där utan.
Vad mer kan man begära när livet och samhället är som det är ? INGET.

minnena finns alltid där...känslorna finns alltid kvar... minns det du har gjort och ångra aldrig något, livet är för kort för det. Älskar er alla, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0