helvetet knackade på....

Trevligt att vakna imorse, NEJ !
var först vaken en stund med emma och andy sen somnade jag om igen !
Tråkigt nog vaknade jag av ett SÅÅÅ ROLIIIIGTTTTT TELEEEFOOOONSSAAAAMMMTTAAAAAL...
Ja som ni förstår är det LITE ironiskt.
Det jag skrev igår om jobb, bemanningen, gick i kras idag ! Dem ringde och sa att pga mina betyg kan jag tyvärr inte jobba hos dem och är välkommen och söka igen när jag har läst upp mina betyg.
TACK FÖR DEN SMÄÄLLEN I ANSIKTET !
Det kunde dem ju sagt liiite tidigare att om man inte var Godkänd i alla ämnen kunde man inte ansöka, men nej det kommer dem med väl när man kom in och skulle börja jobba.

Usch jaa, är så trött på dessa motgångar och allt annat.. det är dags att skaffa sig en riktigt liv, en fulländad utbildning och allt annat.
Så nu stänger jag ner här, tar tag i mitt liv och går hem för en gångs skull. Ska plugga lite teori kanske, någon gång måste jag klara det tycker, ja !

så ha det gött folket. Puss <3

Kommentarer
Postat av: S

Är du med i facket? Isf hade jag tagit kontakt med dom och undrat om det verkligen få gå till så här. Med tanke på att man får jobba under pågående utbildning så borde man väl få jobba även om betygen inte är fullständiga? (du ska väl läsa upp dom, för isf desto större andledning till du skulle få jobba)

2010-10-26 @ 14:40:10
Postat av: Malin

Den som nu Kommenterat med S:

Nej jag är inte med i Facket, tråkigt nog... vet inte riktigt vem jag ska ta kontakt med där.

Jotack jag vet att man får jobba där under pågående utbildning och tycker själv det är lite märkligt. !

Ja jag ska läsa upp dem. så fort där är en plats ledig och jag kommer in för att kunna läsa upp dem ska jag :)

2010-10-26 @ 14:44:11
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0