Hoppas Hoppas Hoppas !!!!!



När ni läser detta är jag påbäg ner för att lämna mina "FINFINA" betyg till dem Studie och yrkesvägledarna :)
Och jag måste säga att jag verkligen längtar och HOPPAS på att jag kan få en plats och börja plugga igen .
ni kanske inte tror jag är normal, men jag ska säga er att det inte är roligt att sitta här på min plats och inte få ett ända sketet jobb heller (y) så nu jävlar är det förhoppningsvis BACK TO SCHOOL !

Som ni vet så ska jag ju till STOCKHOLM IMORGON !!!!!!!
därför vill jag att ni langar musik, skicka mig en kommentar, ett mail om tips på musi :) jag menar, det tar 7 timmar med bussen upp, det tar 8½ hem på söndag så jag MÅSTE HA MUSIK !
jag ber er, gör mig den tjänsten :)

Pussar på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0