livet är som en berg och dalbana...

Livet går uppåt sedan rätt snabbt neråt.
Har hänt lite av var det senaste dagarna... Vissa saker måste hända och är inget roligt, vissa saker är bara bra att dem händer men ibland vill man bara skippa dem. That´s life, life suck sometimes.

MEN MAN BLIR JU SÅ TRÖTT IBLAND ASSÅ !!!!!!
folk beteer sig som idioter, man hör det ena efter det andra och hälften eller mer än så stämmer sällan, när ska folk lära sig att skitsnack aldrig lönar sig här runt om kring ? man hör och ser allt, sanningen eller lögnen förr eller senare.. Så är det liksom, så folket, det lönar sig sällan, fatta det :) TACK !
Men sen blir ju man bara så trött på att Fastighetsägaren i huset här där Emma och Andy bor är korkad (a)
Nu har det läckt vatten IGEN, andra gången denna veckan och det får bara INTE hända.
Aja, nu ska jag inte sitta och gnälla över sånna saker...



Vad har ni haft för er i helgen människor :) ?
Har ni gjort något roligt så tell me, mindre roliga saker så kanske det inte ska skrivas här. Men alltid roligt att veta vad folk har haft för sig !

Själv har jag inte gjort jätte mycket, men roliga och mysiga saker iaf :)
* I fredags var jag med med några Kompisar och kollade idol sen 2 filmer, trevligt trevligt, som vanligt :)
* Sen igår så skulle man egentligen på fest, som blev inställd, smällar man får ta.. Inget som man kan hjälpa.. Istället så hade jag en bra kväll med Emma, Andy, Emmas mamma och man + kompisar till dem. Trevligt värre måste jag tala om :)
* Sen idag har det varit lite bilfärd (: först var det upp och hoppa, plocka undan lite smått, åkte med pappa och käkade sedan vidare mot Vinslöv för att kolla Seriespelet mamma spelade och vidare hemåt (då jag körde)...
Nu sitter jag här med Emma, Andy och Emmas mamma... Nyss kollat Ensam Mamma Söker innan vi upptäckte läckan i badrummet :/.. väntar på SYDSPOLs samtal....

Usch ja..
Folket, vi hör... lovar en bättre uppdatering i framtiden :) puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0