Något gick snett ;o eller kanske tvärt om ?

Tjenare Tjenare ;o
Nyss kommit ut ur duschen och har lite ont om tid men tar iaf tillfället i akt och skriver lite !
Något gick snett imorse efter Tandläkaren men ändå så är det inte fel ;o ! det är nog snarare tvärt om, nu allt ska börja och kännas mer rätt igen.
Vad ska man liksom säga när dem ringer en kl 11.30 och ska vara där 15.00. Pengarna behövs nu för vem vet vad som händer snart, känner att snart är det redo.. Vissa få fattar vad jag menar, men många inte, tyvärr :)
Usch jaa.. så nu är det bara till att ta sig i kragen, klä på sig och sånt, sen dra och..............

JOOOOOOOOOOOOOBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAA ;D



Som jag har längtat efter denna känslan !!! känns så jävla bra och rätt ! mer sånt, mer mer mer !
skriver kanske sen när jag slutat jobba, om jag hinner !
So, see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0