Önskvärt !



Asså bilder säger ju ALLT !
Idag har vi först sett klart alla filmerna, Flickan som lekte med Elden och Luftslottet som sprängdes :) ! dem är så grymma så det finns inga ord som beskriver dem. Kommer där en 4:e film tro ;o ? Aja, vem vet.. spänningen är ju bara för bra iaf, kan nog se dem om och om igen måste jag säga :) !

Men efter vi sett klart på bilderna var det dags för lite bakning med Emma, Andy och Andy´s syster Jessy :) !
Mycket trevligt kan man ju säga att vi hade, måste göras om :)
För att verkligen se hur roligt vi hade det kommer där lite bilder snart, mer kommer givetvis på Facebook när jag fått alla ;D !
Tack för idag ni underbara, ni gjorde ännu en dag kortare med er glädje :)


Jag så glad :),          Jessy med mjöl i Huvudet :),  Emma, bråkstaken som fick igen :)

Sen har vi ju Andy såklart, som blev de tre tjejernas lilla offer i och med han inte ville vara med egentligen och skulle bara vara fotograf ;P ! HAHHAHA.. men men, han skulle ha han med :) !

Men men, sen under bakningen var mindre kul kanske med samtal efter samtal...:/ Allt har dock löst sig nu men man blir lite smått orolig och nere .
Just nu har jag huvudvärk, mår illa och skit ! ska nog ta och hoppa i säng snart tror jag.. Dock en bra film på tv... Vid din sida heter den med Julia Roberts :) !
Så ha det så bra, så hörs vi. pussar <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Filmerna är grymma :D De kommer dock inte en 4e film eftersom de finns bara 3 böcker och författaren dog så :/ Men däremot kommer alla filmer att komma på engelska i ny inspelad version, kan säkert bli spännande :D

2010-10-25 @ 12:07:09
URL: http://emmalof.blogg.se/
Postat av: Hampus Eriksson

var inte så säker på det. Det sägs ligga ett manus någonstans som bara Eva vet var. Det kanske kommer en fortsättning, om de bara kan komma överens.

2010-11-01 @ 23:46:43
Postat av: Malin

Okeej, ja det får man ju see :) jag hoppas på det iaf, vill inte att dem ska sluta !

2010-11-02 @ 16:15:22
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0