Resfeber.se....

Finns den sidan tro ?
Ska man skapa den annars :o ?

Ja fråga inte mig !
Just nu ver jag verken ut eller in, har resfeber så det heter duga. Vet itne varför, brukar aldrig ha det men denna gången är det så.
Som Emma sa till mig, tror det är för att jag ska åka buss så långt. Måste ju bara klara det tycker man.
Så jaa, med andra ord har jag inte kommit jätte långt med packningen, dock har jag avbeställt min Körning imorgon för jag kan inte, jag hinner inte. :/
JAG BEHÖVER SERIÖS HJÄLP !
Har/Hade en känsla av att något kommer hända, antingen påväg upp/ner eller där uppe... Kanske här hemma med nu när jag inte är hemma, då kan jag ju inte göra något när jag sitter 65 mil bort ;o ! Dem säger att man ska lita på sin magkänsla och jaa, vi får väll se vad den leder till :)
Ska iaf åka, så mycket vet jag i dagsläget !



Här är iaf en bild på (en sko) mina nya skor :) känns riktigt bra, fick ju till och med 200kr rabatt, gött som faaaaan känns det ;D ! så 600 - 200 = 400 för er som inte kan räkna ;).
Taskig jag är, men ni tåler det, så mycket evt jag :)

Iaf, vad ska jag packa nu då ?
Handduk ?
alla badrumsartiklar och sånt skit ?
Jag vet, låter som jag ska flytta dit, vem vet.. en dag kanske :D ! HAHA *ironi på hög nivå*

Pussar så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0