Saker man inte vet, lider man inte av ;o !

Har ont i magen, känslan är inget bra !
Hela jag kryper ihop och väntar in i det sista känns det som..
Dock måste jag ta mig i kragen och byta om snart, för det är KÖRSKOLEDAGS !
Får se hur jag klarar detta, verkar inget vidare men vad ska man göra liksom.... får nog ta tag i det på egen hand har jag en känsla av... en känsla av att ångesten flyger sakta på mig ! Ussch jaa... men men, tar mig i kragen och måste visa modet att jag kan klara av det... Måste dit någon gång och det är dags nu, det är dags att ta tillfällena i akt och göra det, rätt tid, rätt läga nu. Gör det inte nu, kommer jag troligen aldrig göra det.
Hoppas bara att Linn kommer.



nej nu drar jag !
önska mig lycka till....
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till :)

2010-10-18 @ 15:30:27
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0