Say Goodbye...

Det har varit hårt, det är hårt.
De senaste månaderna har tagit stryk på mig men ändå inte på samma sätt som förr..
Känner att allt har varit så omtumlande, så konstigt på något sätt.. Ett liv som försvann, ett nytt vaknade till liv men det är ju inte samma som förr ;o
Jag vill inte ha det som förr, jag vill ha nuet, jag vill fånga dagarna som dem kommer.
Men snälla ni, bli inte besvikna för jag inte hör av mig, för jag inte svarar eller något. Ibland orkar jag inte, ibland har jag inte tid eller så är det bara helt enkelt för jag inte vill.

Förlåt för allt jag gjort, det var aldrig menat att såra dig.
Förlåt för alla gånger jag svikit dig, för alla gånger jag fått torka mina tårar för mina egna misstag.
Förlåt för alla ord som egentligen var menad till någon annan.
Förlåt för allt jag gjort, jag förstår om du inte kan stanna.


Nu har jag lovat mig själv, från och med nu ska jag försöka lägga mig gamla liv bakom mig, med dem problem och bekymmer där finns i den historien och bara blicka frammåt ! Frammåt  mot ljusare tider och förhoppningsvis nya möjligheter, och neeeej, det betyder inte att ni som finns i mitt liv nu och har funnits där förr ska glömmas, aldrig <3



Nu blickar vi frammåt, även om det är jävligt svårt då DU har fått mig att känna som jag gör, vet inte vad det var du gjorde med mig. Du kom in i en bildhos mig, som för mig är overklig men så jävla rätt.. Ja människor, det känns rätt... men vad ska jag ta mig till, när jag egentligen vet att det inte är mig du vill ha.. Är jag ett kort i leken ? För då står jag helst över..
Finns så många ord, så mycket tankar så dem får vi ta en annan dag...
Nu är det sent och nu ska jag sova en sväng till tror jag.. har sovit en liten runda redan (a)

PS.
Förlåt Emma för jag inte svarade idag, inte hört telen och ville inte ringa tillbaka och störa när jag väl såg det.
Inom tid väntar en överaskning till dig här gumms, för någon gång ska du se den. <3 <3
Träffade även söta, rara Tobias idag... UTE I DET KALLA VÄDRET ;o... usch, gå i Ide ???? JA TACK !

Godnatt och sov gott, för det ska jag försöka göra. <3

Kommentarer
Postat av: Tuss

du får mig att bli förvirrad här nu snutt <3 .

allting ordnar sig det ska du se .

alla dina vänner finns här och det får du aldrig glömma <3

2010-10-22 @ 07:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0