Stockholm i mitt hjärta.....

HAHAH ! den låter ploppade bara upp i mitt huvud :)
Ja då var det klappat och klart, fredag 10.55 drar man med bussen från Helsingborg till....STOCKHOLM ;D..
ME LIKE.
träffa tjejerna och bara ha alltmänt roligt och komma på andra tankar :) ska bli så jävla underbart.

Ajaa.. missade iaf tiden idag jag skulle varit nere på Studie och yrkesvägledning... Pappa hade försökt ringa mig 3 gånger och väcka mig men det var ju nästan omöjligt..
Skulle vara där innan 12.30 och jag vaknade runt 11.45 ;s... men men, finns en dag imorgon med säger dem.
Så ja, det blir snart till att slänga sig i sängen, glo lite på tv tills man somnar för att då upp ganska tidigt imorgon :)
Massor som står på listan..
  1. PACKA !!!!!!!!!!! nr 1...
  2. Fylla mobilen med nya låtar, så förslag på dem tar jag gärna till mig :)
  3. sen blir det ju då att ner med betygen.
  4. sen blir det väll ut på golfen en sväng och hälsa på lite snabbt
  5. Packa ännu mer in i det sista !
För sen på fredag har jag ju verkligen inte tid ;o ! Först körskolan på morgonen, TIDIGT.... 8.00 börjar körlektionen och jag kommer vara med än död asså... men men, jag ska väll lära mig någon gång tycker man ju !
sen blir det bara hem, packa ner det sista skitsakerna och dra iväg mot Helsingborg där bussen väntar på mig :D !

Usch ja. jag är itne stressad eller så... NEJ DÅ :D ! HAHAH..
Men ha det så gött kära, ska försöka hoppa ner i sängen nu.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0