tecken som ger minnen..!

Jag ser dina tecken, jag ser saker som jag sett förr.....
Ta dig ur det innan något är för sent, innan något totalt förjävlig händer och någon råkar riktigt illa ut... jag ber dig för en gångs skull, har aldrig bett dig förr, inte som jag gör nu !
Du säger till mig att du måste lära dig den hårda vägen, men den är inte dit du början dra dig !
Det är bara ett rent idiotiskt misstag du gör, inget annat är dumt ! Ta och vänd på saken istället och gör något positivt och bra av allt det goda, ta och gör något för dig själv. Ta och åk bort en helg, gå och få en massage... Fan vad som helst men inte detta !!!!!!!!
Under detta året som jag känt dig kommer du fram med detta nu ? Det är ju bara sinnes vad du gör mig totalt galen och ledsen ...
tro mig jag vet vad jag snackar om när det gäller detta !!!

Så snälla, även om du itne ser detta så ber jag dig.
Lägg undan spriten och allt annat skit du håller på med just nu för du är inte den personen jag lärde känna för ett år sedan. Du är inte den personen jag lärde känna, inte längre, den goa, glada, omtänksamma typen som alltid ville sig själv och andra väl, kunde prata med om saker och du kunde prata med mig ! vart tog han vägen ?
Du har alltid varit den personen som såg till att man skrattade, att man hade en leende på läpparna.. men nuu ???
NEJ ! nu kan man ju inte göra det längre, kan knappt se på dig när du inte tar till dig och inte lyssnar !
Men lär du dig den hårda vägen, du gör som du vill. Kan itne styra och ställa över dig, kommer aldrig vilja göra heller ! Jag fanns där, du fanns där.. Vi fanns där för varandra men usch nej ! NO MORE.. ALDRIG.
Kom tillbaka när du bättrat dig, jag kan inte stötta dig, det vet du ! även om jag alltid kommer bry mig, men fan ta dig över sånt skiiiiit !



Nu ska jag in och duschen sen får jag väll sätta lite eld i röven så jag kommer någon värt här i livet ;P !
Ska troligen hem till Emma sen när jag har duschat och lämnat mina betyg till bemanningen..
Det visste ni inte va !
JAG HAR JU TIMANSTÄLLNING DÄR !!!!! WOOHOOOO.... HAHAH..
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0