"this is fucking Robinson"

HAHAH !
Klockrent, satt nyss och kollade på Robinson och en av deltagarnas kommentarer är bara klockrena..
Gillar inte det sååå mycket, men spänningen man ser i reklamerna är bara så lockande att man måste kolla juu.

Annars idag har inte hänt allt för mycket, själv hemma hos Darlings idag tills Emma ringde och frågade om jag ville komma och fika i stan i middags :) mysigt värre där man mötte både Senad och Linn.
Hemåt sedan och satte mig vid datorn, kollade även lite på serier med syster yster.



Slog nog även huvudet hårt inatt när jag sov eller något ;o
Har varit och tränat golf i 1 timme innan ikväll, folk såg mig och tänkte nog "vafan, har hon dammat av klubban ?"
Aaa.. jag har ju det och lite då och då så ska vi se att jag kommer smygandes tillbaka :) Happy ?
Ajaa, annars har humöret väll varit lite siså där idag, lite blandat med lite irritation och lite glatt humör :)
Kom även fram till ett beslut idag, att måndag då jävlar är det Back to the KÖRSKOLA !!!!!!!! nu jävlar ska jag bli klar, ska ta tag i det och skaffa mig ett fucking körkort !

Några frågor och funderingar, välkomna att höra av er :)
Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack!:)

2010-10-14 @ 22:49:14
URL: http://majatanna.blogg.se/
Postat av: Tuss

Heja Heja malin <3 .

Tror på dig sötnos , du fixar det <3

2010-10-16 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0