Träning ... yes yes ;D !

Goddagens käraste blogg.
Är rätt sliten nu om jag får säga det så...
Pappa hämtade mig imorse och då började dagen, FLYTTANDE ;P !
Slitit i 4 timmar och tömt hela lägenheten till syrran, duktiga har vi varit :)
Så nu är jag heeeeelt slut.

Men snart blir det en myspys kväll med Emma och Andy. Filmer ska det nötas tillsammans med mat, chips och dippa... SÅ klart dricka också :) .

Som ni kanske redan har förstått, eller ja vissa av er iaf, har jag ju färgat håret :) den Blonda Malin är BORTA !
Den nya Malin är här, Brunett och het, jo tack jag veeet ;) ! HAHAHHA.



Som ni kanske ser blev där lite slingor i också på något konstigt vänster, men det tilhör ju :)
Brunt är det som ni ser, lite blonda slingor här och var, där är nog till och med lite rödaktig ton på vissa ställen sa någon.. :) men än så länge är jag nöjd måste jag ju säga. Hösten välkomnar jag ju med denna hårfärgen och lämnar sommaren bakom mig :)

Vad ska ni hitta på i helgen ? eller har redan hittat på :) ?
Själv ska jag ju se lite filmer ikväll, ska nämligen ha ett maraton med Emma och Andy... Vi ska se Män som hatar Kvinnor, Flickan som lekte med Elden och Luftslotten som Sprängdes.
Måste bara kommentera att jag älskar dessa filmerna, älskar hur dem är gjorda.. så verkligt ! ungefär som dagens samhälle ser ut typ. Mäktigt.
Men men, nu ska jag stänga ner detta. är det något så är det bara till att skriva, blir nu inte allt för skrämda av hårfärgen, det är fortfarande jag :)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0