Tungt, tungt, tungt ;P !

Jaa, Godmorgon på er !
Tidsinställt inlägg kommer här :) så när ni läser detta så packar jag det sista, för nu är det 1 timme tills jag åker från landskrona till Helsingborg. Just nu håller jag säkert på att klä på mig och fixa mig.
Känns som jag har glömt något, men vafaaan... kan shoppa där uppe :D !
10.55 går bussen, så har ni inget för mig så bomba mig på mobilen vetja .

Nej men det ska säkert gå bra, sjukt trött idag bara så jag hoppas VERKLIGEN att jag sitter brevid någon JÄVLIGT trevligt så jag kan få sova (a)... annars är risken att jag blir grinig, det är inte roligt !



Ja jag Älskar mig själv (y)
Nej men men, hör ni inte ifrån mig på hela helgen beror det på att jag är i Stockholm och då är det abra till att finna sig i det eller höra av sig till mobilen :)
för nu beger jag mig.
Ha det gött så hörs vi troligen när jag kommer hem, om inget annat plötsligt sker !

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0