vad är det som händer mellan oss när vi ser på varann... ?

Igår var jag och Emma i Helsingborg hela kvällen, inte hemma från kl 9, men mysigt var det :)
Träffade underbara Sofie och hennes familj och vänner, trevligt värre :)

Mamma och pappa åkte igår, till Göteborg, kommer inte hem förän söndag...Tror jag ;o ?
Men men, jag tror jag klarar mig, eller hoppas iaf !



Idag vetefan vad jag ska säga om jag ska vara ärlig, känner ångesten, känner känslan i kroppen tar över.
Magen krampar, tankarna flödar och jag låter det gå ut över alla andra, förlåt så mycket ni som får utstå mig i dessa tider, jag kan inte kontrollera det, jag vet inte hur jag ska bära mig åt, men snälla.... ha förståelse att allt här i livet inte är lätt.

Snart ska jag dra mig hemåt, packa väskan och gå hem...
Har en deeeeel att ta hand om och fixa med nu faktiskt .
Meeh vad ska man göra, det är ju detta som kallas livet, vuxenlivet :/ ledsamt värre men livet går vidare.
Får också se om man klarar av att hantera situationen där, ja just där och just nu.
Men see ya later <3

Kommentarer
Postat av: Erica

hej !



Använder du bloglovin?:) svara i en kommentar på min blogg. kram

2010-10-13 @ 16:17:10
URL: http://swedenssweethearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0