you are my angel...

Underbara människor det finns i världen, varför kan dem inte sprida sin glädje till mågna fler ?
Tänk att jag får vara dem nära, tänk att jag får dela deras glädje.. Känns helt underbart gött att få dela glädjen, skratten och massa mys :)
Tack för allt jag får dela med er.. ni vet mycket väl vem ni är.

Bowling stod på schemat ikväll med Emma, Andy, Senad och emmas kusin Felicia. Massa roligt då jag kollade busstider innan vi åkte, väl nere vid busshållsplatsen kollade jag fel och kollade på vardagar... vi gick och köpte lite mat och missade bussen... SMARTHEAD (y).
Men Men, tog en annan en bit ut iaf, fick gå en bit också och väl framme (5 min sena) så var vi in action.
Allt som allt kan jag ju säga att det vans av Felicia (yngst i gänget på 8 bast. Starkt jobbat tjejen :) ) och vi andra spelade som krattor men det hör ju inte till saken ;P !

Nu blir det snart till att borsta tänderna och hoppa ner under täcket och sova.
Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0