You´ll be in my heart !



Denna låten är så underbar och får mig att tänka på Mormor, min underbara mormor som nu har varit bort, borta på en annan och bättre plats i 15 månader idag. Du finns med mig var dag som går, var minut och var sekund. Alltid ska jag bära dig på min rygg och minnas alla stunder vi haft tillsammans, alla åren som vi spenderat tillsammans och haft en massa skoj :) än idag kan jag le när jag tänker på dem stunderna men gråten sitter i halsen och bara bryta ut. Tiden går fort, känns som igår vi gick och spelade bingo och åt söndagsmiddag, gick våra tippsrunder i kolonierna. Underbara minnen, men dina år är över och vår tid tillsammans men jag vet att du har det mycket bättre nu och vi ses någon gång igen, det vet jag. Älskar dig Mormor :) <3



Julen 08, ett minne för livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0