Dyster vårdag !!

Igår var en ganska upp och ner vänd dag ! Kl ringde 7 och jag visste inte ens vart jag hade röven, men det bar bas till att upp och hoppa och se glad ut :) åkte med emma till Lund där vi lullade runder innan det var dags att gå upp till KUI. Gick inte som väntat, ganska irriterande när människor som jobbat inom samma område inte kan sina saker. Okej, hennes idé gick igenom iaf, detta går säkert bra tillslut. Sen var allt upp och ner. Jag åkte hem, käkade och kollade lite bb. Det tog inte lång tid innan jag la mig ner i sängen och slumrade till. "en liten stund är väll okej", men den lilla stunden blev 3 timmar vilket jag inte gillar. Strålande väder när man vaknade kl 15.00 och det har man missat. Min värld vändes upp och ner då jag vaknade helt öm i kroppen, ont i huvet och pisseskit. Upp och hoppa skulle jag, det hade jag bestämt mig för, jag kunde ju inte bara missa BOIS matchen igår. Att man skrek som en dåre var det ju ingen tvivlan om iaf, ekade ju på hela IP, Hahahah ;p. Idag får man sota för det roliga igår, ont i halsen och vill bara sova ;o. Ingen rast och ingen ro till det heller så sitter man i väntsalen utanför Hjärtenheten på Helsingbors lassarett. Syster yster Anna är nämligen på arbetsintervju så jag var snäll och gjorde henne sällskap :) Hörs senare // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0