"Ingen vill veta var du köpt din tröja"

Idag är det ju bara sånt underbart väder, jag känner mig på ett helt okej humör också :)
Solen steker, jag vaknade upp till ett underbart sällskap av mina föräldrar, min syster och 3 små barn.. Kan inte bli en bättre morgon. För att tillägga så blev det Kaffe ute + kaka till frukost, UNDERBART !
Snart ska jag väll sätta mer fart på röven och dra ut och sätta mig eller något, kan ju inte sitta här inne och dega.
senare kommer underbaringarna Emma, Andy, Stoffe och Sebban och blir bjudna på middag av min så underbara Mamma. Men innan dem får smaka på den så blir det hockey TILLS VI DÖR !!!!!!!!
Sitter och lyssnar på Svenska Sommarlåtar, kan inte bli på bättre humör just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0