Irritation i luften, JADÅ !

Idag är det är sån där hyfsad dag !
Gick upp tidigt, för att vara jag, och startade dagen med en kopp kaffe som vanligt :)
Solen lyste och jag blev på toppenhumör för jag trodde att det skulle bli fint väder, med slaget i nacken kom ju när jag insåg att det var ganska mulet.
Varit och handlat fika (samtidigt som jag mötte Anna) till mig och mamma, satt och fikade lite snabbt och nu sitter man här. Tror jag ska ta ochkolla en film eller något för jag ska nog låsa in mig innan jag Halshugger någon idag.
Denna bilden beskriver mig bra idag, för känner mig lite så !
Det minsta som går emot mig så blir jag galen... HAHAHA !
Nej film sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0