Omg - det gick !

Sitter just hemma hos michelle och pratar lite. Har ätit lite här och så, god thaigryta fick man ju :) Har varit en ganska konstig dag idag, allt har liksom varit annorlunda på något sätt och fråga mig inte varför det blev så. En runda hoa faster idag med goda räkmackor, en sväng i stan och sedan med pappa hem :). Sen hade man ju fått konstiga mail på FB som jag verkligen inte trodde, blev chokad när Michelle och hennes mamma bjöd hem mig på middag, fått hem min deklaration. ALLT HAR HÄNT !!! Dock blev jag JÄVLIGT glad över den överaskningen, trodde inte att jag skulle få tillbaka alls så det blev en chok och så underbart att få dem där kring midsommar :) Men nu ska jag vara social innan jag drar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0