sol, vid och vatten ;o ?

a goddagens !
Men kan ju lugnt säga att det var ett tag sedan nu, IGEN ...
Ibland funkar det här med att blogga perfekt, andra gånger inte helt enkelt. Varför är ju en annan fråga, kan det vara för att man får förlite respons på det man skriver ?   Troligt. !
Katten (Gismo) är inte en vanlig katt.. Dricker inte vatten om hon inte får dricka ur "Min mamma" muggen... ;p
Igår kom jag hem efter att ha luffat runder i en vecka, lite här och var har man varit :)
men jag tackar mina underbara vänner för det, för att dem står ut med mig och verkligen kan umgås med mig när jag inte har mina bästa dagar :).
Annars har det inte hänt jätte mycket på min front.
Har bokat en Resa till Tukriet, en resa som kommer bli sådär underbart skön att bara dra till !
Komma bort från allt en vecka, bara koppla av och inte ha en tanke på vad som händer här hemma. Ha lite semester för en gångs skull, tillsammans med mina föräldrar. Pappa fyller då 60 när vi är där nere så det ska ju givetvis firas. (kommer klart sakna vissa människor här hemma).
Annars ser mitt liv grått och trist ut som vanligt, men det är ju en vanesak.. HAHHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0