Besvikelse på Besvikelse.

Näämen TJA !

Jag har värsta attackerna här hemma, förr var jag jätte pepp på allt var roligt heter och nu går bara allt emot mig ! Jag dampar satan för minsta lilla som bara strider i min väg som inte ska göra det.
Det är fan inte ens värt att tänka på, det är inte värt all den energin man lägger på det men USCH vad det sårar egentligen.



Här försöker man och försöker, men allt skiter sig ? det är det vanliga ! HAHHA, snacka om att man vänjer sig vid fel saker.
Men jag ska fan visa er, jag ska fan visa er att det är så mycket bättre utan dem där skitbaggatellerna i mitt liv. USCH FY OCH BLÄÄÄ !

Ikväll blir det Ängelholm med folk, eller jag folk och folk ! det beror ju på vem man pratar om :) Med Emma och Andy iaf, sen får man ju se..........
Besvikelse på Besvikelse dyker upp.. Lärt mig !

PARTYYYYYYYYYYYY. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0