Det har blivit...

Vår Verklighet !

Facebook mina kära vänner, det är vår verklighet idag.
Det är där alla ser vad alla andra gör, vad som händer, vem som bråkar med vem eller vem som är tillsammans med vem osv.
Det var ett litet nätverk från börjarn, nu har det blivit störst i världen.
jag säger inte att Facebook är dåligt eller ger det kritik, inte alls ! men det är VI, vi människor som använder det som egentligen uttrycket står för, facebook... där sägs allt, där skrivs exakt allt.. Hela ens liv är där, har man inte FB tycker folk att man är helt korkad.

jag tycker bara folk ska börja se över vad man skriver där, hur det skrivs eller något. Dem där diskussionerna man är tvungen att ha... vad hände med FACE to FACE ?



"äsch du, vi hörs på fejan" ... HAHAHHA..
"duuu, har du kollat in honom på FB ?"
"kolla Facebook, där står allt om tid och plats"...

jag har länge funderat på just detta.. !
jag är lika dan själv, jag tycker Facebook är bra på så sätt att man får tag på människor på ett helt annat sätt än vad man får annars, dem som är svårnådda vill jag påpeka :p.

nej nu ska det snart bli sängen, ringa tandläkaren och blir NÅGRA tusenlappar fattigare imorgon ...:(

puss och kram. / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0