"Du får passa dig som satan"

"För jag vet vart du bor"

Så ja, då går man in på sin sista jobbehelg nu då, har rätt så stressigt och egentligen inte tid att skriva.. men vafan ;o. hahah ! inte länge sedan jag vaknade och har missat HELA förmiddagen med planer.. fan :/
men det kommer fler tåg och det är mycket som går i rullning för tillfället kan jag lova er där ute, har man inte och göra har man inget liv, men nu under de senaste veckorna har det varit en del saker vilket är så skönt samtidigt som jag är HELT utmattad.



Det går inte att trampa på mig längre, saker och ting har gått för långt och jag tar inte det bara så det är inte ens lönt att försöka :) jag har byggt upp mig själv så pass nu under denna tiden så det finns inte den möjligheten med dem där småsakerna.
Nej men usch, allt är under kontroll nu.

Snart börjas det på riktigt allvar med det där FÖRBANNADE KÖRKORTET ! och massa annat kommer sättas i rullning igen. Det ska bli så underbart. :)

Men jag får ta och skriva mer sen, får göra vid mig till jobb. :)

Emma - du är underbar...<3

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0