Allt förändras !

Tjaa !
Igår jobbade man som sagt röven av sig kändes det som, men ovanpå det började jag känner mig krasslig.. Typ feber och ont i halsen osv...
Vaknade imorse och kände mig som en skit rent ut sagt !!!!
HUR BRA KÄNNS DET I DESSA TIDER ATT BLI SJUK ???
åt helvete.. men jag kan tyvärr inte hjälpa det :/
Saker och ting förändras runt om en... jag förstår att det måste vara så, men bara för att jag tar ett felsteg är jag väll inte den värsta människan på jorden ?
Bara för att jag råkar göra något du inte gillar kan du inte klandra mig, det är trotts allt mitt/mina val.
Jag ska fan i mej sluta oro mig så jävla mycket om andra, för nästan det ända man får tillbaka är SKIT !
NEJ JAG HAR EN DÅLIG DAG IDAG !
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0