"För jag tänkte på Jaget !"

Jag måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen just nu !
har bara en förklaring till varför .... Jobbar som en galning, trött när jag kommer hem ;o låter det vettigt ?
Men ja, det har itne hänt så mycket i livet dem senaste dagarna kan jag ju påstå, michelle har varit här.. Vi tog en träningspass efter jag gjort vid hennes naglar, dagen efter... TRÄNINGSVÄRK.SE !!!
Jaja, det är den smärtan man får tåla, den bra smärtan...:)
Ja bilden får vara som den är, sne och konstig ;p !
Emma är fotograf och det är från EN av våra WII-kvällar... Härligt värre är dem.
Men folk, nu ska jag sticka till jobbet för andra gången idag :)
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0