Hysteri på hög nivå !

Tjenare alla. !
Jag känner bara som så att jag behöver en ny bloggdesign och måste hitta en vänlig själv som kan göra det åt mig innan jag ännu en gång tappar intresset ;o.
så vet ni någon som är grym på det, let me know !



Asså har en sak som jag tänkte på igår...
Vilket hysteri det är över den där "alla hjärtans dag".
Alla ska ge varandra blommor, presenter eller vad man nu gör. Kan man inte göra det när som helst ? måste man ha en speciell dag för det ;o ?
För om man ser det så är det en dag där det säljs väldigt mycket ute i affärer och så, men för dem som inte har pengar räcker det med en middag och mys.
och tänk på övriga världen som inte ens firar något, någon gång .... jaa shit, jag ändrar mig säkert om detta senare i livet men känner ingen större hysteri till det nuuu.

Men men, idag har jag mått skit.... Huvudvärk (troligen en liten släng av migrän) lite feber och såhär smått och gott... Men tack och lov har man räddare i nöden som kommer med Cola till mig, tack Michelle Mini Trede :D <3
Har hämtat mina efter längtade böcker idag med till kurserna. Känner mig ganska fattig och rånad efter det men det är väll värt 700 kr antar jag :/...

men nu blir det att fixa annat.... //malin.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha om du vill veta så det enda putte fick va en bild på en bit toa papper xD det va lambis med kärleksdikt :P så min pojke fick ingen jävla blomma eller något utan en blir på toalettpapper xD räcker inte det?? :P

2011-02-16 @ 20:42:46
URL: http://idakamillabergstrom.blogg.se/
Postat av: malin

det räcker mer än väl ida :D !

2011-02-17 @ 15:40:09
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/
Postat av: Ida

det tyckte jag också :P men han får nog sig en liten puss också nästa vecka:P fast det hade han fått i vilket fall som helst:P

2011-02-17 @ 21:24:25
URL: http://idakamillabergstrom.blogg.se/
Postat av: malin

ja precis, det tror jag också att han hade fått så det är lugnt !

2011-02-18 @ 07:35:08
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0