I close my eyes !

Tack för en underbar helg alla, det måste jag börja att säga iaf !
Den har varit SJUK, GALEN och helt UNDERBAR.. hahaha <3
Det dyker upp så mycket minnen, tankar och alla anant när man gör dessa sakerna. det blir helt förvirrande ibland, jo mer än vanligt då ;p



Har insett många saker genom tiderna och det är många saker jag måste komma fram till tillslut ändå.
När man sitter där och kollar igenom gamla bilder från 3-4 år sedan så bara får det mig att gråta, det får mig att minnas alla bra och dåliga stunder. Jag vill tillbaka dit på ett sett, men ändå inte.
För där finns många som var med då, som inte finns i mitt liv idag, inte vid liv alls kanske heller.
Där finns många man saknar och många av dem vet om det om dem tänker efter och där finns dem som är med i mitt liv idag som inte var med då.. usch jaa, finns så mycket :) <3
Bland allt detta så känner jag mig som en förvirrad människa, jag gick upp kl 14.00 idag, shit ja !
Sen så har jag plockat undan det som fanns där nere efter kvällen igår och lite smått över allt annars. Snart är det dags att ta ett ryck på rummet för nu är det ju snart kväll igen. Vilken bortkastad dag, men skönt är det när det händer så sällan :)

Ni vet vart jag finns, jag vet vart ni finns !
Varför inte bara ta och göra något bra av det och finnas för varandra ?
älskar er mina vänner.
//malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0